مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-03ورزشي

لیگ برتر فوتسال بانوان| پیروزی قاطع بانوان رودانی در شیراز


نماینده استان هرمزگان موفق شد در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در دیداری خارج از خانه از سد تیم فجر شهید سپاسی شیراز عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفته یازدهم از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم هیات فوتبال رودان در دیداری خارج از خانه در سالن ابوالفتحی شیراز مهمان تیم فجر شهید سپاسی بود که به پیروزی پرگل دست یافت.

در این دیدار که با نتیجه 8 بر 5 به سود نماینده استان هرمزگان به پایان رسید، مریم حکمتی 7 بار و فاطمه ارزیاب یک بار موفق به گلزنی شدند تا پیروزی ارزشمندی برای تیم هیات فوتبال رودان رقم بخورد و سه امتیاز حساس را به جمع اندوخته های خود بی افزاید و شاگردان جعفرپور تا حدودی بقای خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را قطعی کردند.

بانوان فوتسالیست رودانی بازی را هجومی آغاز کردند و با درخشش مریم حکمتی در همان ابتدا سه بر صفر از حریف پیش افتادند اما در ادامه کار با مصدومیت شدید مژگان مهدی زاده دروازبان و کاپیتان خود نیمه نخست با حساب 4 بر3 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

در نیمه دوم این دیدار بانوان شایسته رودانی عزم خود را برای جبران کار جزم کردند و با پیگیری حملات خود موفق شدند 5 بار دیگر توپ را با تور دروازه پویندگان صنعت فجر شیراز آشنا کنند تا پیروزی دلچسپ 8 بر 5 برای نماینده هرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتسال بانوان| پیروزی قاطع بانوان رودانی در شیراز

لیگ برتر فوتسال بانوان| پیروزی قاطع بانوان رودانی در شیراز